Starting an Etsy Business For Dummies offers expert advice for artists and entrepreneurs looking to build an online craft business from scratch. You'll get invaluable information on setting up your online shop, writing compelling item descriptions, photographing your work, engaging the Etsy community, understanding fees, and finding your muse when it takes a holiday.
In the last couple of years, the DIY movement has transcended the big-box hardware stores, and has taken on a new format in the savvy crafting arena. Etsy.com boasts an astonishing 1.9 million members, and there are tens of thousands of craft and hobby bazaars held each year across the United States. Starting an Etsy Business For Dummies shows you how to create, manage, and successfully sell handmade wares, vintage goods, and DIY supplies using the world's largest online handmade marketplace.
- Learn to sell your handmade wares, vintage goods, DIY supplies online at Etsy.com
- Create and manage your own successful Etsy storefront
- Merchandise your unique creations and drive buyers to your shop
If DIY is your domain, Starting an Etsy Business For Dummies gives you the skills, knowledge, and know-how to create a successful business that pays.
With over 400,000 sellers on Etsy, how can you make YOUR shop stand out and increase your sales? This is a key question for many crafters and artists who are selling online these days. Now here are all the answers and much more from author and Etsy seller Derrick Sutton. Based on his self-published guide, and drawn from his practical experience, you will learn how to boost your Etsy sales, attract more customers, and expand your online presence. Derrick shares his proven online sales and marketing knowledge in an easily accessible format, complete with simple actions steps at the end of each chapter. Learn how to completely optimize your Etsy shop, website, or blog, and much more.
Elegant und erotisch einzigartige Illustrationen aus der Welt der ModeDer Schweizer François Berthoud (geb. 1961) zählt zu den herausragenden Modeillustratoren der Gegenwart. Ab 1982 in der Modemetropole Mailand tätig, entwickelt er früh eine unverkennbare Handschrift in der grafischen Umsetzung und Illustration von Kleidern, Schuhen, Taschen, Parfums und Accessoires. Mit Arbeiten für Magazine wie Vanity Fair oder Vogue erlangt er Weltruhm. Seine expressiven, hochästhetischen Linolschnitte, Tropfenbilder und Computergrafiken begleiten unzählige Modekampagnen von Yves Saint Laurent, Bulgari, Calzedonia, Ferragamo, Viktor & Rolf bis zu Sonia Rykiel. Dabei ergänzen sich das dargestellte Objekt und Berthouds visuelle Interpretation zu einem atmosphärischen Gesamtwerk, das Wahrnehmung und Markterfolg des Produktes wesentlich mitprägt.
Die groß angelegte Publikation wurde gemeinsam mit François Berthoud entwickelt. Sie präsentiert Originale, Skizzen sowie Arbeitsproben und lässt Werkprozesse nachvollziehen.
Chanel. Ein Name - Ein Stil
Im Fokus internationaler Starfotografen: Mode von Chanel
Coco Chanel erfand die Damenmode neu: Sie schuf einen zeitlosen Stil, der bis heute nichts an Einzigartigkeit verloren hat. In der direkten Gegenüberstellung von Fotografien aus der Zeit Chanels mit gegenwärtigen Fashionshoots wird eindrucksvoll erkennbar, dass ihre Linie auch nach Jahrzehnten nichts von ihrer Stringenz verloren hat. Die zahlreichen und opulenten Aufnahmen so hochkarätiger Fotografen wie Horst P. Horst, Cecil Beaton, Karl Lagerfeld und Richard Avedon sind ein Fest für das Auge jeder modebewussten Frau!
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